VEELGESTELDE VRAGEN
KLANTENSERVICE
Waarschijnlijk vind je hier jouw antwoord.
Nee, als je het product wilt retourneren kan dit niet gratis. Let er wel op dat de rode kledingtag nog vast zit, de originele kaartjes er nog bijzitten en het product ongedragen is. Passen om bijvoorbeeld te kijken of de maat goed is mag uiteraard wel.
Past je product niet en wil je snel ruilen? Binnen Nederland ruil je jouw product gratis en gemakkelijk. Bestel alvast je product opnieuw in een andere maat. Woon je in België, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Je kan ook ruilen via ons retourformulier. Geef dit dan aan bij Toelichting.
Aan alle producten van Peacock Casuals zit een rode kledingtag bevestigd. Retourneren is alleen mogelijk met aangehechte en onbeschadigde rode kledingtag. Zorg ervoor dat de items – indien redelijkerwijs mogelijk – voorzien zijn van aangehechte en onbeschadigde rode kledingtag. Bij geretourneerde items zonder aangehechte rode kledingtag, of met een beschadigde rode kledingtag zal sprake kunnen zijn van een aanzienlijke waardevermindering en dit wordt doorberekend. Neem voor meer informatie hierover contact op met onze klantenservice.
Bestel je op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur succesvol, dan versturen wij diezelfde dag nog je bestelling. UPS biedt meestal de volgende werkdag je bestelling aan. Wil je meer informatie over onze levertijden en bezorgopties? Bekijk dan Verzenden & ontvangen voor meer informatie.
Ja, alle producten die wij verkopen zijn echt. Wij zijn een officiële reseller van alle merken die wij aanbieden. We hebben een winkel in ‘s-Hertogenbosch.
Alle reguliere bestellingen binnen Nederland en België zijn geheel gratis. Wil je meer informatie over onze bezorgopties? Bekijk dan Verzenden & ontvangen voor meer informatie.
Geen probleem. Download hier het formulier: retourformulier.
Wij adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice, want er is mogelijk sprake van waardevermindering. Dit zal worden doorberekend.
Heb je succesvol een bestelling bij ons geplaatst, dan ontvang je een e-mail van ons met daarin je orderbevestiging. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Bekijk even je spamfolder voor de zekerheid. Het kan zijn dat de orderbevestiging daarin terecht is gekomen. Heb je de e-mail daar ook niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder.
Ja, wij versturen in samenwerking met UPS de Track & Trace informatie per e-mail naar je toe. Dit gebeurt meestal aan het einde van de werkdag rond 17:00 uur. Wil je meer informatie over onze bezorgopties? Bekijk dan Verzenden & ontvangen voor meer informatie.
Ben je de eerste keer niet in de gelegenheid om je pakket aan te nemen? Dan komt de postbode het de volgende dag nogmaals proberen. Ben je wederom niet in de gelegenheid om je pakket aan te nemen? Dan brengt de postbode je pakket naar het dichtstbijzijnde UPS afhaalpunt. Hier kan je de volgende dag jouw pakket ophalen. Je pakket blijft voor maximaal 3 weken op deze locatie liggen. Let op: voor het ophalen van je pakket op een UPS afhaalpunt dien je een geldig legitimatiebewijs te laten zien.
Je kan je bestelling gedurende het bestelproces te allen tijde wijzigen. Dit doe je eenvoudig in het totaaloverzicht van je shoppingbag. Hier kun je aantallen wijzigen en/of items verwijderen. Zodra je bestelling succesvol is afgerond en je een bevestiging van ons hebt ontvangen, is de bestelling definitief en kun je deze niet meer wijzigen.
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.